Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Dienstag, 24. März 2020

De Strom de Tied

Ruhig blieven, de Ström de Tiede
een richtige Richtung geeven.
Hau fe Dsi


Wat blievt uns över, wi möten dor dör. Wenn wi aal an een Strang trecken,
geiht de Düvel an uns vörbi. Seeker is dat nich, aber wi mutten glöven!
Ik siet in Huus un gröbel naa, wat woll in Tökunft passeert.
In Krieg heem de Minsche sovöl dörmaakt, dat sall nie mehr passeern.
Min Mamma leevt nich mehr, un ik fraag mi wat see wall to de Coronavirus to seegen har.
In Kubakrise, heet se Ries un Brot köfft, sük indeckt, dat kenn se van Krieg. wi hem uns ja sülmst versörcht. Opa har Köje und Swien, Höhner un Schapen.
Dat Klo was buten und zeitungspapeer wur torecht sneeden, dat was dat Klopapeer.
Nu is dat ja allens anners, uns geiht dat doch good, de Regale sind full, wenn nich een poor Verückten allens bruken könnt, un dann word dat naher wechsmeeten. Dee dat nödich bruken, kriegen nix mehr.
Ik wünsch jo , blievt gesund un kömmt good dor de Tied.

Elskeline (c)2020

Disse Johrestied is in de Natur so schön, spazeern könnt wi ja!






3 Kommentare:

  1. Hallo liebes Klärchen,
    jede Zeit hat ihre Höhen und Tiefen.Ich kenne noch die zerschnittenen Zeitungen.:)
    Früher waren viele Menschen Selbstversorger, wir hatten Hühner und Hasen, der Ertrag im Garten war überlebenswichtig.
    Es geht uns heute wirklich gut und mit etwas mehr Demut und Dankbarkeit könnten wir trotzdem voll zufrieden sein.
    Ich wünsche Dir und Deinen Lieben alles Gute.
    Mit liebem Gruß
    Helga

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Liebe Helga, ich freue mich, Du treue leserin, gerade weil ich Dich mit plattdeutsch nicht so in Verbindung bringe.
      Leeve Gröten na di un bliev gesund.
      Klärchen

      Löschen
  2. Hallo liebe Klärchen,
    Das Plattdeutsche ist nicht so ganz meins, komme ich doch aus dem Alpenlande. Aber wenn ich mir Mühe gebe, verstehe ich das meiste.
    Ich weiss nicht ob moin moin der richtige Ausdruck für Hallo ist.
    Auf jeden Fall alles Liebe
    Gerda

    AntwortenLöschen