Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Sonntag, 12. Januar 2020

Elskeline överseet

Dit Johr heeb ik mi vörnomen mehr to schrieven
un nu hebb ik een poor Gedichten van mi un annern överseet,
dormit ok de Hochdütschen dor wat van verstaan.
dat blievt obers min plattdütsche Siet.

Ik was in Veern(Verden) bi Sport un Schau, dat is in Norddütschland  een van de grössten
Sportgalas. Dor reep Yared Dibaba, de dor moderiert hett, to een Aktion up, dat eenmol int Joor enn plattdütsche Maant aflopen sall. In Aurich givt dat all een Tied son Maant.
In den Maant salln völle Veranstaltungen  und Vördräge up Platt afhollen woorn.
Well dorvör ist, dat son Mont, tön Bispöll in September stattfinnen sall, de kann sük bi de Veern Aller Zeitung melden mit een mail und Naom upschrieven bi
platt.kreiszeitung.de dat man de Aktion unnerstützt, ik heeb dat maakt!

dat kann nu Werbung ween  dör Nömensnennung, dormit ji dat weet.
Nu to de Gedichten


Van Fritz Perls

Ik gah min Padd
du geihst din Padd
Ik leev nich in düsse Welt
üm din Vörstellungen to genögen
du leevst nich in düsse Welt
üm minen to entspreeken
Ik bün ik, un du büst du
un wenn wi uns dreppen sulln
is dat wunnerbor.

Ich gehe meinen Weg
und du gehst deinen Weg
ich lebe nicht in dieser Welt
um deinen Erwartungen zu entsprechen
du lebst nicht in dieser Welt
um den meinen zu entsprechen.
Ich bin ich
und du bist du
und wenn wir uns begegnen
ist es wunderschön.

***************************************

van Elske 

Ik hör dat Flüstern van de Blömen
dat Wispern van de Blaaden
dat Ruschen un Aum
tosammen mit min Hartslag

Grönland - Meeden

ich höre das Flüstern der Blüten
das Wispern der Blätter
ein Rauschen und Atmen
syncron mit meinem Herzschlag
Sommerwiesen

Elske

**********************************************

 
Avens waken de Dröms up
holen sük wat van daag överbleeben is
körtgrusen kisend
sprunghaft Gedanken
de nich in uns Koop wohnen willn
De Verstand freet dat Geföhl
un dat Geföhl freet de Verstand.
Elske

Abens erwachen die Träume
holen sich
was vom Tag übrig bleibt
zermalmen zähneknirschend
Gedankenspünge
die ungewollt
unser Gehirn bevölkern
Verstand frisst Gefühle
Gefühle fressen den Verstand.

K.S Elske

 ****************************************************

Ik heeb mi umnömt  disse Sieden bi Google geiht unner Klärchen Marie( Elskeline)
dormit man mi beeter keent .
Nu laat ik leeve Gröten dor vör de plattdütschen Frünnen

Dat is just Fullmoond  ween un dat Weer blievt 14 Daage so gemischt as dat is to Tied




1 Kommentar:

  1. Was für wunderschöne Gedichte liebes Klärchen.Das Flüstern der Blüten hört man, wenn man ganz still wird, wenn der Lärm der Gedanken schweigt.
    Ich sende Dir einen lieben Gruß und wünsche Dir genügend Stille, in der Du alles hören kannst.
    Deine Helga

    AntwortenLöschen