Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Mittwoch, 23. Dezember 2020

Nu is Wiehnachten

 Ik wünsch jo een moie und feine Wiehnachten , so good as dat geiht in diesse Tied.

Dat Hart un de Gesundheit bünt dat wichtigste. Doröver sall wi und frein.

Wi mutten ja alls so nehmen as dat kummt. ik heev Geduld un kann wachten bit de Impfung kummt.

, de Helpers und de oll lüe, de sovöl in ehr leeven Arbeit heebt un nu nich an Corona starven salln.

Passt all up un blievt gesund.

Hollt jo stiev un blievt good to enanner..

Alles Goode ok för dat neeje  Johr 2021, dat kann doch eegentlich blot beeter woorn.

Viellicht heeb ik dann ok wedder Möt un Lüst, mehr to schrieven.

Dat besste för jö, Elkeline (Klärchen)

2 Kommentare:

  1. Ein gesegnetes Weinachtsfest liebes Klärchen.
    Bis jetzt hatte ich das schönste Weihnachten seit vielen Jahren.Sehr beschaulich,harmonisch und intensiv.Ganz leise wurde wieder das Kind in mir wach.

    AntwortenLöschen
  2. Liebe Helga, es freut mich sehr das Du eine schöne Weihnachten hattest. Mir ging es eben so, im kleinen Kreis der Familie mit viel reden und lachen.Es war für Herz und Seele gut.
    Alles Liebe für Dich und Deine Familie,ein gesundes Jahr 2021 wüensche ich von Herzen, Klärchen

    AntwortenLöschen